bolg

Jeg burde sikkert skrive en liten post om at jeg begynner å bolge eller no slikt, men jeg syns jo det er no skikkelig dritt, jeg vil jo ikke kaste bort masse tid og plass på å komme med ett eller annet fjas om jeg kommer fra oslo og er en liten blond pike med krøller. Drit i det, jeg gidder ikke å rulle meg ned i den skittne rennesteinen sammen med den loslite fjortismiddelklassen. Jeg driver altså ikke å presenterer meg nå, jeg driver å snakker stygt om alle de som forteller meg hva jeg skal gjøre og skrive. Uansett, det kan nok hende at jeg som alle andre mindreverdige små krøllhårede piker kommer til å starte med å skrive ting som ikke er verd å lese i det hele tatt, men bear with me (you heard me!). Jeg kommer til å komme meg, i mellomtiden kan du jo skjekke ut alle de fete kjetingene mine (pil ned til høyre).

4 responses to “bolg

  1. Velkommen til Bloggstad!

    Hva betyr ‘kjetingene’?

  2. jeg syns lenker er en teit norsk oversettelse (link = lenke = kjetting)

  3. Aha. ‘Peker’ er et godt norsk ord.

  4. nja, sant nok, men jeg liker ikke hlet lyden likevel

Legg igjen en kommentar

